Poradna ARTAV

Odpovídáme na dotazy z oblasti rozúčtování nákladů za spotřebu tepla a vody mezi konečné spotřebitele.

Před přidáním otázky si projděte záložku "Časté dotazy FAQ" nebo dříve položené dotazy, které jsou publikovány o kousek níže nebo na dalších stránkách (1, 2, 3, ... ) této poradny.
Odpověď na Vaši otázku může být právě tam.

Nejasné či nekonkrétní dotazy nebo dotazy nesouvisející s rozúčtováním nákladů za dodávky tepla nebo vody budou administrátorem vymazány.

Odpovědi na dotazy jsou odborným názorem Rady ARTAV a z hlediska práva čR mají informační charakter. Nenahrazují tedy jakákoliv rozhodnutí příslušných orgánů státní správy.

Filtr odpovědí

Datum:    Text:  

Formulář pro přidání otázky je ZDE.

 
 
… z 04. 08. 2014, od: Honza Albert
Nadpis:
Stavy vodoměrů 
Otázka:
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li jsou pro potřeby vyúčtování za vodu stavy na vodoměrech nebo si může firma toto provádějící napsat stavy vlastní, s tím, že už před rokem ji předchozí nájemní takovýto stav nahlásil a nelze s tím již nic dělat. Děkuji za odpověď 
Odpoved:
Stav vodoměru se vždy vztahuje k určitému datu. Stav vodoměru zjištěný před rokem, byl-li použit pro vyúčtování, musí být doložen nějakým záznamem. Při odečtu vodoměru potvrzuje uživatel bytu jeho správnost. Tato hodnota se pak použije pro vyúčtování spotřeby. Kontaktujte vlastníka objektu, aby Vám záznamy od provedených odečtech doložil. 
 
Odpovídal: -japo+jize- 



Přejít na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
 
 
Zeptejte se nás!
Údaje označené * jsou povinné.