Poradna ARTAV

Odpovídáme na dotazy z oblasti rozúčtování nákladů za spotřebu tepla a vody mezi konečné spotřebitele.

Před přidáním otázky si projděte záložku "Časté dotazy FAQ" nebo dříve položené dotazy, které jsou publikovány o kousek níže nebo na dalších stránkách (1, 2, 3, ... ) této poradny.
Odpověď na Vaši otázku může být právě tam.

Nejasné či nekonkrétní dotazy nebo dotazy nesouvisející s rozúčtováním nákladů za dodávky tepla nebo vody budou administrátorem vymazány.

Odpovědi na dotazy jsou odborným názorem Rady ARTAV a z hlediska práva čR mají informační charakter. Nenahrazují tedy jakákoliv rozhodnutí příslušných orgánů státní správy.

Filtr odpovědí

Datum:    Text:  

Formulář pro přidání otázky je ZDE.

 
 
… z 27. 11. 2017, od: V.Lindauerová
Nadpis:
Zvýšení ceny 
Otázka:
Byla nám oznámena výměna optických snímačů na datum,kdy jsme měli zaplacenou dovolenou do zahraničí. Než jsme odjeli, oznámila jsem písemně/mailem a SMS/, že jsme mimo domov a po příjezdu si domluvíme jiný termín. Telefonicky mi byl sdělen termín.Za několik dní přišel dopor. dopis,kterým nám bylo oznámeno, že bude účtována kromě základní částky bude cena zvýšena. Podle kterého zákona postupují, když nepřítomnost byla předem oznámena? 
Odpoved:
Uvedený postup není upraven žádným obecně platným předpisem. Může to být podle vnitřních předpisů vlastníka domu, musíte se s dotazem obrátit především na něj. 
 
Odpovídal: -japo- 



Přejít na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94
 
 
Zeptejte se nás!
Údaje označené * jsou povinné.