Poradna ARTAV

Odpovídáme na dotazy z oblasti rozúčtování nákladů za spotřebu tepla a vody mezi konečné spotřebitele.

Před přidáním otázky si projděte záložku "Časté dotazy FAQ" nebo dříve položené dotazy, které jsou publikovány o kousek níže nebo na dalších stránkách (1, 2, 3, ... ) této poradny.
Odpověď na Vaši otázku může být právě tam.

Nejasné či nekonkrétní dotazy nebo dotazy nesouvisející s rozúčtováním nákladů za dodávky tepla nebo vody budou administrátorem vymazány.

Odpovědi na dotazy jsou odborným názorem Rady ARTAV a z hlediska práva čR mají informační charakter. Nenahrazují tedy jakákoliv rozhodnutí příslušných orgánů státní správy.

Filtr odpovědí

Datum:    Text:  

Formulář pro přidání otázky je ZDE.

 
 
… z 08. 06. 2018, od: Stanislav Ptáčník
Nadpis:
Vodoměr 
Otázka:
Dobrý den, co mám dělat v situaci, když jsem zjistil, že mám po roce totožné číslo na vodoměru. Tedy jsem zjistil, že mi nefunguje vodoměr.. Děkuji 
Odpoved:
Zjistí-li uživatel bytu, že bytový vodoměr je vadný, měl by toto ohlásit vlastníkovi domu, případně vlastníkem pověřenému správci. Vlastník domu, případně správce pak musí zajistit jeho kontrolu, případně výměnu.  
 
Odpovídal: -peho+japo- 



Přejít na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
 
 
Zeptejte se nás!
Údaje označené * jsou povinné.