Vyúčtování tepla

  1. ARTAV
  2. Vyúčtování tepla
ostatni

Text otázky

Dobrý den,chtěla bych Vás požádat o odpověď, jak postupovat v případě, kdy jsem obdržela vyúčtování za rok 2012 s navýšením jednotkové ceny oproti loňskému roku o 31% za GJ? (Navýšení ceny z 533,- na 696,- mi přijde do nebe volající a při zruba stejné spotřebě platím za garsoniéru o 8tis. víc než v loňském roce). Navíc mi bylo vyúčtování doručeno později, než jak určuje vyhláška 372/2001 (tj. 4 kalendářní měsíce). Vyúčtování jsem obdržela až 4.6.2013 a neobsahovalo ani detailní rozpis topení, o který jsem si musela dodatečně žádat emailem. Mám se v tomto případě obrátit na firmu, která spravuje rozúčtování a žádat zdůvodnění ceny nebo vše řešit s majitelem nemovitosti? Moc děkuji za odpověď

Odpověď na otázku

Jakékoliv reklamace vyúčtování záloh na služby spojené s bydlením je třeba adresovat zásadně vlastníkovi budovy. Nárůst jednotkové ceny tepla by Vám měl vysvětlit a zdůvodnit.