špatný opis vodoměru

  1. ARTAV
  2. špatný opis vodoměru
ostatni

Text otázky

Dobrý den, přišlo mi vyúčtování za teplo a vodu. Na vyúčtování mám doplatit 30 000 kč za ohřev TUV. Spotřeba skoro za 4 roky. Po kontrole měřiče jsem si všimla, že byl špatně opsán ( chodí zaměstnanci a opisují), ale pod koho spadají nevím, ale já bohužel podepsala a nezkontrolovala. Poslala jsem na majitele správnou foto měřiče s hodnotou, která tam je teď, na které je o hodně méně , než na vyúčtování, ale reklamaci mi neuznali. Byla to lidská chyba a moje hloupost. Můžete mi poradit, kam se mám obrátit. Moc děkuji za odpověď. Monika Goy

Odpověď na otázku

Reklamaci vyúčtování je třeba uplatnit výhradně u poskytovatele služeb (SVJ, BD). Pokud uživatelka neuspěje a nebude možná dohoda, tak jí bohužel nezbývá nic jiného než se bránit soudní cestou. Doporučuji spíše vstoupit do jednání s SVJ a domluvit se na dalším postupu, protože vyúčtování opravit lze a pokud je uživatelka v právu, tak nevidím důvod k tomu, aby nedošlo k dohodě.