ostatni

Text otázky

Dobrý den,v lonském roce při vyučtování jsem zjistila,že nefunguje vodoměr,okamžitě jsem to nahlásila a vodoměr byl vyměněn,ale nová faktura nedošla,až letos tam byl připočten pruměr za lonský rok,je to velká částka.chci se zeptat jestli mi ta faktura neměla dojít hned po nahlášení vady vodoměru.děkuji

Odpověď na otázku

Vyúčtování nákladů za dodávku vody se standardně provádí jedenkrát ročně a proto je naprosto v pořádku, že jste další obdržela v následném řádném zúčtovacím termínu.Pouze pro jednoho konečného spotřebitele se vyúčtování v průběhu roku neprovádí a to minimálně ze dvou důvodů.Prvním je skutečnost, že (např. v daném okamžiku, kdy jste zjistila nefunkčnost vodoměru) nejsou známy veškeré náklady a druhým, že nejsou známy dílčí spotřeby všech konečných spotřebitelů dané zúčtovací jednotky (objektu).