reklamace vyúčtování

  1. ARTAV
  2. reklamace vyúčtování
ostatni

Text otázky

Dobrý den, bydlím v obecním bytě a vyúčtování ohřevu TUV a TUV bylo spočítáno dle vyhl. 245/1995 Sb. Zaslal jsem vlastníkovi (městský úřad) reklamaci, na kterou jsem dle řádných termínů nedostal odpověď. Jak máme postupovat, když jsme nedostali odpověď? Máme menší nedoplatek, budeme v právu když nedoplatek neuhradíme neb jsme dostali odpověď na reklamaci? Pouze v místním zpravodaji vyšla informace, že rada města se usnesla, že vyúčtování nechá přepočítat dle správné vyhlášky. Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď na otázku

Opakovaně urgujte odpověď na reklamaci. Pokud jste podal reklamaci v termínu stnoveném vlastníkem domu (obcí), respektive v minimálním termínu stanoveném platnou vyhláškou 372/2001Sb. (21dnů dle §7, odst.(2) písm.i)), nemusíte do vyřízení reklamace považovat rozúčtování za platné. Důležité je, abyste měli doklad o předání, nebo poslání reklamace v platném termínu.