Reklamace vyúčtování vody

  1. ARTAV
  2. Reklamace vyúčtování vody
ostatni

Text otázky

Dobrý den,Chtěla bych Vás poprosit o radu, jakým způsobem se dá reklamovat odečet vody. V listopadu nám vyměnili vodoměry za nové a nyní přišlo vyúčtování. čísla na vodoměrech před výměnou i stávající stav souhlasí, ale spotřeba za 6 měsíců pro dva členy domácnosti byla astronomní. Odečtem vyšlo, že jsme spotřebovali cca 150 kubíků teplé i studené, přestože běžně spotřebujeme třetinu a to průměrně za posledních 7 let. Ostatní nájemníci v domě nemají žádnou odchylku ve vyučtování /nikdo neměl nedoplatek v tak obrovské částce - 30tis./ Běžně doplácíme všichni v domě cca 1.000,- CZk. Koupací návyky, četnost mytí nádobí ani praní jsme neměnili a neměli jsme ani žádnou havárii a ani nepřetržitě tekoucí vodu.Prosím o pomoc, nebo radu.Předem mockrát děkuji,S pozdravem Veronika

Odpověď na otázku

Vážená paní,Vzhledem k tomu, že jste nespecifikovala, zda se jedná o studenou vodu nebo TUV, lze odpovědět pouze obecně.Příčiny navýšení Vašich nákladů za spotřebu vody mohou být:1. Chyba v zápisu koncových stavů vyměňovaných vodoměrů – je nutno ještě jednou překontrolovat hodnoty v montážních protokolech a jejich soulad s hodnotami v rozúčtování. Dále je potřeba překontrolovat rozdíly mezi fakturovanou spotřebou vody a součtem bytových vodoměrů. 2. Únik vody, např. netěsnící WC.

Menu