Reklamační lhůta.

  1. ARTAV
  2. Reklamační lhůta.
ostatni

Text otázky

Chtěla bych se zeptat, když faktura s vyúčtováním služeb za příslušný rok neobsahuje reklamační lhůtu dle vyhlášky 372/2001 Sb, je možné brát jako reklamační lhůtu dobu, do kdy má být nejdéle - tj. 7 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období vyrovnány veškeré přeplatky a nedoplatky?Děkuji za odpověď

Odpověď na otázku

Ne,protože reklamace není splatnost nedoplatku nebo přeplatku vyplývající z vyúčtování.Reklamační lhůta, pokud není ve vyúčtování uvedena činí dle §7, odst. 2, písmeno i) minimálně 21 dnů a samotné vyúčtování musí být provedeno dle §7, odst. 1 stejné vyhlášky do 4 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období.

Menu