Vyúčtování topné sezony

  1. ARTAV
  2. Vyúčtování topné sezony
ostatni

Text otázky

Dobrý den, při vyúčtování top.sezony za rok 2005 jsem zjistila chybu při spotřebě teplé a studené vody. Sepsala jsem tudíž reklamaci a dne 7.6.2006 předložila správci sdružení vlastníků, který jí téhož dne přijal a podepsal převzetí. Ústně mi bylo sděleno, že reklamace bude vyřízena do 30-ti dnů. Bohužel více jak dva měsíce se nic nedělo, tak jsem správce opět navštívila s dotazem kdy bude moje reklamace vyřízena. Dal mi do ruky vyjádření: raklamace za rok 2005 je uznána a bude vyřešena nejpozději do 30.9.2006. Myslím, že to odporuje vyhlášce č.372/2004 Sb.1. na vyřízení reklamace by mělo být 30 dní2.při reklamaci je přeplatek či nedoplatek splatný nejdéle do 8 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období tzn. do 31.8.2006.Moje otázka: netrvá správci nemovitostí příliš dlouho celé reklamační řízení?Děkuji předem za odpověď.

Odpověď na otázku

Máte pravdu. Správce nemovitosti by se měl řídit vyhláškou 372/2001Sb. a vyřídit reklamaci v takovém termínu, aby mohl dodržet vyrovnání přeplatků nejpozději do osmi měsíců od skončení účtovaného období.