Poradna ARTAV

Odpovídáme na dotazy z oblasti rozúčtování nákladů za spotřebu tepla a vody mezi konečné spotřebitele.

Před přidáním otázky si projděte záložku "Časté dotazy FAQ" nebo dříve položené dotazy, které jsou publikovány o kousek níže nebo na dalších stránkách (1, 2, 3, ... ) této poradny.
Odpověď na Vaši otázku může být právě tam.

Nejasné či nekonkrétní dotazy nebo dotazy nesouvisející s rozúčtováním nákladů za dodávky tepla nebo vody budou administrátorem vymazány.

Odpovědi na dotazy jsou odborným názorem Rady ARTAV a z hlediska práva čR mají informační charakter. Nenahrazují tedy jakákoliv rozhodnutí příslušných orgánů státní správy.

Filtr odpovědí

Datum:    Text:  

Formulář pro přidání otázky je ZDE.

 
 
… z 15. 09. 2014, od: Jana Smékalová
Nadpis:
Nedodržení lhůty 
Otázka:
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli hrozí vlastníkovi nemovitosti nějaký postih, pokud mi v řádné lhůtě nedodal vyúčtování za služby. Děkuji. S pozdravem Smékalová 
Odpoved:
Od 1.1.2014 platí zákon 67/2013 Sb. Tento zákon v §7 říká, že vyúčtování má být dodáno konečnému spotřebiteli do čtyř měsíců od konce zúčtovacího období. A v §13 odst. 1 říká, že za nesplnění povinnosti upravené tímto zákonem je poskytovatel nebo příjemce služeb povinnen zaplati druhé straně pokutu ve výši 100 Kč za každý den prodlení (nesplnění povinnosti nesmí být spoluzaviněno druhou smluvní stranou). Pokud je tedy zúčtovacím obdobím kalendářní rok, tak nedodání vyúčtování je od 1.5. sankcionováno výše uvedeným způsobem. 
 
Odpovídal: -jiba- 



Přejít na stránku: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
 
 
Zeptejte se nás!
Údaje označené * jsou povinné.